Wednesday 31 July 2013

Runsing sebab susu badan xbyk & xpekat..

Anda runsing sbb susu bdn tak byk & tak pekat???

Saya sendiri pernah alaminya situasi seperti tu sblm ni..
Alhamdulillah berpantang anak ke 3 ni saya telah berkenalan dgn produk Shaklee
Ni la produk pertama Shaklee yg saya guna semasa berpantang kali ni..


Syukur sgt sejak ambil supplement ni anak tak kena jaundice (demam kuning), kalau ikut sejarah anak saya yg 1 & 2 dulu smua kena tahan wad.. lg 1 anak lps menyusu tido lena kekenyangan sbb susu byk + pekat.. abg2 dia dulu sampai saya menangis dlm pantang sbb susu tak der.. nsb baik saya berkenalan dgn produk Shaklee semasa berpantang kali ni.. td g bwk anak cucuk sebulan, berat anak dh 5 kg.. saya pula dh turun 12 kg.. xsia2 amik supplement dr produk Shaklee ni sihat & susu badan meriah, dalam masa yang sama yang sama turun berat badan.. bonus kulit saya & baby jadi cerah & gebu..


Ni hasilnya..berat badan saya hari last sebelum bersalin 73kg, selepas bersalin 68kg.. selepas 2 bln berpantang kosisten amalkan pemakanan vitamin dari produk shaklee ni berat badan saya turun ke 55kg. Syukur alhamdulillah saya dpt berat saya semula..

Terima kasih kerana membaca entry ini.

Jom dapatkan HARGA PROMOSI bersama saya Pengedar Sah Shaklee :
■ Yusmerryza Binti Mohd Nazri
■ Whatsapp/SMS : 0125053682
■ Perunding Vitamin Shaklee secara Percuma & Penerangan cara makan Vitamin Shaklee dengan cara yang betul.
■ Walk in dimana-mana Branch / HQ Shaklee diseluruh Malaysia dengan menggunakan ID No. 969995 untuk membeli Vitamin Shaklee / mendaftar sebagai ahli Shaklee.

No comments: